Interrested in rowing?

Roing er en idrett for alle, og Tønsberg roklub har et fantastisk miljø. Har du lyst til å bli med på laget?

Du kan melde deg inn i klubben med å trykke på bryteren
"Bli medlem" under.

Idrettsaktiv med lisens1,500.00 Kr. Idrettsaktiv uten lisens1,000.00 Kr. Familiemedlemskap2,500.00 Kr. Støttemedlem150.00 Kr. Aktiv pensjonist150.00 Kr. Ektepar pensjonister250.00 Kr.
Søkere må være svømmedyktig i minst 200 meter.

Foresattes godkjennelse for barn under 18 år.
From a rower view: An ordinary evening in the rowclub

I Tønsberg Roklub er det vanlig at vi møtes før treninga. Noen kommer rett fra skolen, mens andre kommer rett før vi starter. På klubben har vi et eget rom med sofaer hvor vi er sosiale med kortspill, snakking, noen gjør lekser både før og etter trening. For oss roere er det ganske rolig når vi starter, men for trenerne er det ikke alltid sånn. De har en del å huske på før de er helt klare til å følge opp på vannet. Så fort alle har kommet utpå går resten av seg selv. Trenerne våre gir oss mange gode tilbakemeldinger som hjelper oss med å bli bedre. De tar bilder og videoer som vi kan se på når vi er ferdig så vi selv kan se hva vi må jobbe med og hvis noe er bra.

Innimellom er det noen som får seg en liten tur nedom vannet mens vi trener. Noen kvelder er det ganske så deilig, men på en litt kjølig kveld kan det fort blir litt kaldt. Når en roer går rundt er trenerne kjapt på plass for å hjelpe til. Er det en kald kveld og kaldt i vannet passer de på at vi kommer oss helt inn, går i dusjen og skifter til tørt tøy. På en varm kveld er det opp i båten igjen og fortsette treninga. Det er ikke ofte det blir bading under trening, men hender det skjer en sjelden gang. Mot slutten av treningsøkta ror alle inn på brygga og tar opp utstyret for å vaske/spyle over og legge alt på plass, for så å tøye ut. Det hender vi bader på en varm dag for litt nedkjøling, men er det en kald dag blir det fort dusjen og hjem…

Ad plass her! ref:f2

Press ESC to close