Innlegg

Latest blogs

Ask Tjøm med bronse i World Cup

Ask Tjøm vant bronse i årets første World Cup. Medaljen ble vunnet i herrer SLV singelsculler. Mer kan leses på world rowing sin side. Bla ned til 16:08 på live bloggen.

Terje-Andre Riis

Ask Tjøm var med å vant "Head of the river"

Lørdag 19. Mars 2016 var Ask Tjøm fra Tønsberg Roklub med å vant Head of the river, London. Ask har jobbet hardt for å komme med på 1ste åtteren til Oxford Brookes Universitetet. Det har vært en hard kamp mellom mange gode roere. Universitetet har aldri vunnet tidligere, men nå klarte de det altså med Ask på bauplass. Regattaen har vært arrangert i 90 år. 360 deltagende 8'ere.

Line fikk RAUS-prisen

Vår dyktige og drivende leder, Line Andresen Olstad , fikk RAUS-prisen som årets ildsjel. Hun mottok også 5000,- til klubben. Vi gratulerer og applauderer:)

Dato Thursday 28 March 2024 | 2 | Sett 0 ganger

Line nominert til RAUS-prisen

Line Andresen Olstad, vår flotte leder, trener og ildsjel i klubben er nominert som 1 av 3 til RAUS prisen som deles ut på torvet i Tønsberg i forbindelse med Torvlekene den 31. oktober. Artikkel i tb.no

Dato Thursday 28 March 2024 | 2 | Sett 0 ganger

Årets unge utøver

Ask Tjøm har blitt nominert som 1 av 5 til årets unge utøver i Tønsberg for sitt gull under NM. Avgjørelsen faller på Idrettsgalaen i Tønsberg 31. oktober. Tønsberg Roklub gratulerer:) Link til tb.nos artikkel finner du her .

Terje-Andre Riis

Vi vant Vestfold Cup sammenlagt for 4. år på rad.

Vi vant Vestfold Cup sammenlagt for 4. år på rad. Vestfold cup er en cup som gjennomføres i løpet av rosesongen hvor alle klubbene i kretsen arrangerer en regatta hver. Det var i år fem regattaer som ble holdt i Tønsberg RK, Horten RK, Sandefjord RK, Drammen Roklubb og til sist P orsgrunn Roklubb. Tønsberg vant foran Horten  Roklubb. Avslutningsregattaen var i år som tidligere år i Porsgrunn hvor Porsgrunn RK i år feiret 100 år og serverte gratis grillmat, kaker, kaffe, brus osv.  Det var premieutdeling fra alle regattaene og det ble kåret kretsmestere sammenlagt for sesongen.

Dato Thursday 28 March 2024 | 1 | Sett 0 ganger

Terje-Andre Riis

Vi vant Vestfold Cup sammenlagt for 4. år på rad.

Dato Thursday 28 March 2024 | 1 | Sett 0 ganger

Ad plass her! ref:f2